Search This Blog

Wednesday 14 May 2014

MILKBOOSTER SET PENYUSUAN SHAKLEE TESTIMONIAL HOT!!!!

Air susu semakin berkurangan??!! Semua orang pasti pernah mengalami masalah ni.. Mesti frust kan? Dengan semangat berkobar-kobar kita nak susukan baby tapi air susu ciput sangat.

Baby bila tak kenyang memang meragam sakan... takkan nak bagi susu botol... no..no.. no..
mujurlah tengah terkial-kial nak mencari supplement ibu muda ni terjumpa flyers yang saya beri tempoh hari. Dengan penuh harapan pada malam tu dia pun datang kat rumah saya...  "kak... mo Tanya bah ni.. ada ka vitamin untuk kasi banyak air susu?" Tanya nya dengan penuh harapan...
katanya, babyku ni menangis saja... nda cukup bah kak air susu ku....

Alhamdulilah memang rezekinya malam tu... Kebetulan ada ready stok di rumah....


Inilah set menyusu yang saya bekalkan kepada ibu muda tersebut......

Esok paginya dia call saya... suaranya kedengaran gembira... Alhamdulilah kak.. x sampai 24 jam,
air susu saya dah banyak, pekat pula tu kekuningan warnanya... tak sangka betul begini cepat...

nak dijadikan cerita dia dah pun jadi ahli Shaklee sekarang ni.... sekarang aktif menjual set menyusu ni... dah jadi kepakarannya..... ini bukan overclaim tahu.... ini betul2... air susu banyak dalam masa tak sampai 24 jam.... air susu banyak dan pekat...

Nak tahu lebih lanjut boleh wassap kak yea.... 0135504093.... kak sedia membantu ibu-ibu sekalian..

No comments:

Post a Comment