Search This Blog

Sunday 1 December 2013

Jom Sihat bersama Shaklee (Set untuk jantung sihat )

Jantung merupakan organ yang sangat penting bagi manusia, kerana ia diperlukan untuk mengepam darah ke seluruh tubuh manusia sehingga tubuh mendapatkan oksigen dan sari makanan yang diperlukan untuk metabolisme tubuh. Oleh itu, jantung perlu dijaga supayadapat menjalankan fungsinya dengan baik.




Penyakit jantung ialah penyakit yang menyerang jantung manusia dan urat-urat darah. Penyakit-penyakit dapat mempengaruhi bahagian badan mana-mana pun dari jantung. Contoh penyakit adalah seperti penyakit jantung koroner, serangan jantung, tekanan darah tinggi, stroke, sakit di dada dan penyakit jantung rematik. 





CoQ10 di katakan amat sesuai mereka yang ada :

- masalah kegagalan jantung
- sakit jantung (heart attack)

- mereka yang ada kandungan kolesterol yang tinggi

- hypertensi. 




Tahukah Anda?????












Mengapa kita memerlukan suplemen dalam kehidupan seharian kita??????





Inilah makanan yang diperlukan oleh badan kita untuk meningkatkan CoQ10????




Sanggupkah kita mengambil dua jenis makanan ini setiap hari????Mungkin tidak....Anda tertanya2 bagaimana mengantikan makanan tersebut bagi mendapatkan CoQ10 bagi tubuh badan anda.????

                                       
Inilah penyelesaiannya....CoQ Health Plus dapat membantu anda!!!!!!







Apakah bahan yang terdapat dalam CoQ Health Plus?????



Mengapa anda perlukan CoQ Health Plus dibandingkan dengan produk lain?????






Ingin mencuba demi kesihatan jantung anda??????Masih terfikir keberkesanannya????Produk ini bukanlah penyembuh penyakit namun salah satu alternatif untuk menjaga kesihatan kita....


Kita hanya mampu berusaha... In Sha Allah akan ada perubahan yang baik untuk kesihatan kita semua..... Berminat untuk mencuba??? Harga Runcit RM 130.00..... Tapi saya sayang anda hubungi saya di 0135504093 untuk dapatkan Harga PROMOSI>>> Saya Hanya ingin berkongsi Kebaikan bukan untuk mengaut keuntungan..... In Sya Allah!!!

















No comments:

Post a Comment